Patient Compliance Conference 2018
  • Κεντρικη
  • Ομιλητες
  • Χορηγοι
  • Προγραμμα
  • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
  • PCC 2017
  • Videos
  • Κεντρικη
  • Ομιλητες
  • Χορηγοι
  • Προγραμμα
  • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
  • PCC 2017
  • Videos
boehringer

boehringer

Η Boehringer Ingelheim είναι μια Φαρμακευτική εταιρεία με ιστορία 130 ετών. Πρόσφατα ανακηρύχτηκε ως μια από τις 100 πιο καινοτόμες εταιρείες στον κόσμο.  Έχει θέσει σαν στόχο των ερευνητικών της προσπαθειών την επικέντρωση της σε ασθένειες οι οποίες είτε είναι δύσκολη η αντιμετώπιση τους είτε είναι (προς το παρόν) ανίατες. Για το σκοπο αυτό ανακοίνωσε την επιπρόσθετη επιχορήγηση του προγράμματος της για έρευνα και ανάπτυξη καινοτόμων φαρμάκων με το ποσό των 11, 5 δις. ευρώ μέσα στην επόμενη πενταετία, ποσό εξαιρετικά σημαντικό για μια εταιρεία μη εισηγμένη στο χρηματιστήριο. Από το ποσό αυτό, 5 δισεκατομμύρια προορίζονται για έρευνα R&D προκλινικού σταδίου, εκ των οποίων το ένα τρίτο προορίζεται για να καλύψει συνεργασίες με εξωτερικούς συνεργάτες

Στην Ελλάδα κλείνει πάνω από μισό αιώνα ζωής, ενώ ξεπέρασε τα 40 χρόνια από την ίδρυση του εργοστασίου της στο Κορωπί.

Η Boehringer Ingelheim στην Ελλάδα, είναι σήμερα ένας τετραπλός ηγέτης: Ανήκει στις 10 μεγαλύτερες εταιρείες του φαρμακευτικού κλάδου, απασχολεί 450 εργαζόμενους, παράγει στην Ελλάδα, και συνεχίζει να ανήκει στις φαρμακευτικές εταιρείες που ανακαλύπτουν και διαθέτουν καινοτόμα φάρμακα και στον Έλληνα ασθενή. Και φυσικά ανήκει στους εξαγωγικούς γίγαντες της χώρας μας αποτελώντας το 1% των εξαγωγών ανεξαρτήτως κλάδου..

Εκτός από το την παραγωγή καινοτόμων φαρμάκων, η Boehringer Ingelheim Ellas ανήκει στις μεγάλες εταιρείες που διεξάγουν κλινική έρευνα στην Ελλάδα, έχοντας επενδύσει 11,5 εκατομμύρια Ευρώ την τελευταία 5ετία για την πραγματοποίηση στην Ελλάδα 30 συνολικά μελέτες που εκπονήθηκαν με επιστημονική επιμέλεια από το εξωτερικό. Η πρόσφατη βράβευση της εταιρείας με το Prix Galien στην κατηγορία των σπανίων παθήσεων ως επιστέγασμα της καινοτομίας της

Η Βoehringer Ingelheim συμβάλλει ενεργά και στον αγώνα για την πρόληψη και την ορθότερη διαχείριση της καθημερινότητας των ασθενών που πάσχουν από νοσήματα για τα οποία δεν έχει βρεθεί ακόμη ριζική θεραπεία. Στα πλαίσια αυτά η εταιρεία λάνσαρε πρόσφατα και στην Ελλάδα την καμπάνια your heart, your decision (δική σου η καρδιά, δική σου η απόφαση) με στόχο την ενημέρωση και την παρότρυνση των ασθενών που πάσχουν από κολπική μαρμαρυγή, στο να γίνουν πιο ενεργοί όσον αφορά τα ζητήματα που αφορούν την εξοικείωση με τη νόσο τους και την διαχείριση των καθημερινών ζητημάτων που προκύπτουν από τη διαχείριση της. (https://www.facebook.com/YourHeartYourDecision)

Η δεύτερη καμπάνια είναι η έκδοση του περιοδικού Belung στο Facebook (https://www.facebook.com/belungmagazinegreece) ως καμπάνιας ευαισθητοποίησης για τη σπάνια νόσο της Ιδιοπαθούς Πνευμονικής Ινωσης, και έχει στόχο την ενημέρωση των ασθενών και των συγγενών τους για τη νόσο. Οι ασθενείς μπορούν να συγκρίνουν τις δικές τους ιστορίες με αντίστοιχες ασθενών από την Ευρώπη, και μαθαίνουν να ζουν καλύτερα με τη νόσο τους.